تغییر قابل توجهی در رفتارهای خرید مشتری ، همراه با تمایل به پرداخت هزینه بیشتر برای محصولات شرکتهای سازگار با محیط زیست ، نیاز برندهای امروزی را برای ایجاد تفاوت در ابتکارات برندسازی سبز تقویت کرده است. از روز اول ، سازمان ها باید با دقت فکر کنند که چگونه می توانند تعهد به مراقبت از محیط زیست را در هویت برند خود وارد کنند.
آنچه در این مقاله بازاریابی خواهید خواند :
• منظور از برند سازگار با محیط زیست چیست ؟
• ظهور شرکتهای سازگار با محیط زیست
• مزایای برندهای سبز و دوستدار محیط زیست
• ۶ مورد از برندهای سبز مشهور
• آیا برای پیوستن به صفوف برندهای سبز آماده هستید؟
درباره این سایت