ایمیل ها عمر کوتاهی دارند. با توجه به بررسی اخیر شرکت آدوبی، بسیاری از افرادی که برای آنها ایمیل میشود؛ به هیچ وجه زندگی خود را برمبنای پیامهای ایمیل پیش نمیبرند. اما چرا ۷۵٪ از ایمیل های بازاریابی هیچوقت خوانده نمی شوند؟ نتایج تحقیقات و بررسی دادههای گوناگون، نشان میدهد که پیامها باز و خوانده میشوند اما ۷۵٪ از آنچه شما از طریق ایمیل می فرستید نادیده گرفته میشود و زمانی که آنها خوانده میشوند؛ در ۵۰٪ مفید واقع نمیشوند.
بنابراین از مطلب بیان شده، باید نتیجه گیری کنیم که ایمیل های بازاریابی منسوخ شدهاند. اما این نتیجهگیری اشتباه است! هماکنون افراد ایمیل را برحسب عادت، قبل از رفتن به محل کار بررسی می کنند؛ این بخش جدانشدنی زندگی مردم (به خصوص در کشورهای توسعه یافته) است. مردم ایمیل را نادیده نمی گیرند، اما ایمیلهایی که برای آنها ارسال می شود را نادیده می گیرند. بنابراین، ما چه اقدامی را برای افرادی که مطالب را نادیده گرفتهاند، باید انجام دهیم؟
درباره این سایت