محل تبلیغات شما
چرا بسیاری از ایمیل های بازاریابی هیچوقت خوانده نمی شوند؟ ایمیل ها عمر کوتاهی دارند. با توجه به بررسی اخیر شرکت آدوبی، بسیاری از افرادی که برای آنها ایمیل می­شود؛ به هیچ وجه زندگی خود را برمبنای پیام­های ایمیلی پیش نمی­برند. اما چرا ۷۵٪ از ایمیل های بازاریابی هیچوقت خوانده نمی شوند؟ نتایج تحقیقات و بررسی داده­های گوناگون، نشان می­دهد که پیام­ها باز و خوانده می­شوند اما ۷۵٪ از آنچه شما از طریق ایمیل می فرستید نادیده گرفته می­شود.

ایمیل ها عمر کوتاهی دارند. با توجه به بررسی اخیر شرکت آدوبی، بسیاری از افرادی که برای آنها ایمیل می­شود؛ به هیچ وجه زندگی خود را برمبنای پیام­های ایمیل پیش نمی­برند. اما چرا ۷۵٪ از ایمیل های بازاریابی هیچوقت خوانده نمی شوند؟ نتایج تحقیقات و بررسی داده­های گوناگون، نشان می­دهد که پیام­ها باز و خوانده می­شوند اما ۷۵٪ از آنچه شما از طریق ایمیل می فرستید نادیده گرفته می­شود و زمانی که آنها خوانده می­شوند؛ در ۵۰٪ مفید واقع نمی­شوند.

بنابراین از مطلب بیان شده، باید نتیجه گیری ­کنیم که ایمیل های بازاریابی منسوخ شده­اند. اما این نتیجه­گیری اشتباه است! هم­اکنون افراد ایمیل را برحسب عادت، قبل از رفتن به محل کار بررسی می کنند؛ این بخش جدانشدنی زندگی مردم (به خصوص در کشورهای توسعه یافته) است. مردم ایمیل­ را نادیده نمی گیرند، اما ایمیل­هایی که برای آنها ارسال می شود را نادیده می گیرند. بنابراین، ما چه اقدامی را برای افرادی که مطالب را نادیده گرفته­­اند، باید انجام دهیم؟

۵۰ نوع استراتژی بازاریابی پرکاربرد

دستگاه تصفیه آب صنعتی

ماهنامه تخصصی بازاریابی شماره 4 تیرماه 1396

ایمیل ,خوانده ,های ,۷۵٪ ,نمی ,بازاریابی ,های بازاریابی ,۷۵٪ از ,ایمیل های ,خوانده نمی ,هیچوقت خوانده ,بازاریابی هیچوقت خوانده ,فرستید نادیده گرفته ,نادیده گرفته می­شود ,بررسی داده­های گوناگون،

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

David's receptions فروشگاه اینترنتی ملی شاپ نماز، ذكر الله sozareba وبلاگ نمایندگی صالحی terssteltiti naudokolci بدنسازی طب سنتی وایرانی padgaubangu