محل تبلیغات شما

مشتری محور بودن یا Customer Centric به عنوان فرایندی تعریف می شود که تنها با یک فکر شروع و پایان می یابد و آن رضایت مشتری است.  در این مقاله بازاریابی ما شما را با رویکرد مشتری محوری آشنا می کنیم . آنچه در این مقاله خواهید خواند :

تعریف مشتری محوری

معنی مشتری محور بودن

ویژگی های مشتری محوری

دستیابی به اهداف شرکت از طریق رویکرد مشتری- محور

مزایای مشتری محور بودن

معایب مشتری محور بودن

چگونه می توان یک سازمان مشتری محور ساخت؟

  •  ایجاد آگاهی در شرکت
  •  بر کارکنان متمرکز شوید
  • ارائه آموزش به کارمندان
  • روی مشتریان متمرکز شوید
  • همه افراد را در سازمان با مفهوم درگیر کنید
  • پیگیری و گزارش پیشرفت
  • بازخورد مشتری را جمع آوری کنید
  • پاداش کارکنان برای رضایت مشتری
  • موفقیت مشتری را جشن بگیرید
برای مطالعه کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

۵۰ نوع استراتژی بازاریابی پرکاربرد

دستگاه تصفیه آب صنعتی

ماهنامه تخصصی بازاریابی شماره 4 تیرماه 1396

مشتری ,، ,محور ,تعریف ,محوری ,رویکرد ,مشتری محور ,رویکرد مشتری ,مشتری محوری ,تعریف ، ,مزایا رویکرد ,رویکرد مشتری محوری ,مزایا رویکرد مشتری

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

conftwischopsno inpimaxfsubs مشارکت در ساخت clobinsigor ovcifecgy وێمانە مجری برگزاری عروسی های سنگین و مذهبی نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک،وستینگهاوس،ویرپول miraculous ئابا ژیار