ده سال پیش نسبت تبلیغات به تبلیغات پیشبردفروش ٦٠ به ٤٠ بود. امروزه در بسیارى از شركت هاى تولید كننده كالاهاى بسته بندى شدهمصرفى تبلیغات پیشبرد فروش بین ٦٥ تا ٧٥ درصد بودجه كل را تشكیل مى دهد. در دو دههگذشته بودجه تبلیغات پیشبرد فروش به عنوان درصدى از كل بودجه همه ساله رو به افزایشبوده است
برای مطالعه این مقالهبر روی لینک زیر کلیک نمایید :
::: رشد سریعتبلیغات پیشبرد فروش :::
تبلیغات ,پیشبرد ,بودجه ,كل ,سریع ,گذشته ,پیشبرد فروش ,تبلیغات پیشبرد ,رشد سریع ,سریع تبلیغات ,عنوان درصدى ,سریع تبلیغات پیشبرد
درباره این سایت