بازاریابی مبتنی بر موقعیت مکانی چیست ؟ چرا دارای اهمیت است ؟ بازاریابی مبتنی بر مکان چه منافعی برای برندها به همراه دارد ؟
برندها و بازاریاب ها سعی می کنند استراتژی های کل را پیرامون این سؤال یکساله پایه گذاری کنند : مشتریان چه می خواهند؟ اما اول ، اجازه دهید در مورد آنچه مشتریان نمی خواهند صحبت کنیم.
انفجارهای تبلیغاتی عمومی. براساس بررسی Epsilon ، ۶۳٪ از مصرف کنندگان از انفجارهای تبلیغاتی عمومی بسیار اذیت می شوند.
یک تجربه خرید کمتر از ایده آل است. سی و سه درصد از آمریکایی ها گفته اند که آنها تعویض برندها را پس از دریافت یک نمونه از خدمات ضعیف در نظر می گیرند. اگر روند خرید خیلی دشوار باشد ، هفتاد و چهار درصد مصرف کنندگان مارک ها را تغییر می دهند.
شرکت هایی که هرگز گوش نمی دهند. هر شکایت مشتری که نادیده گرفته می شود باعث از دست رفتن ۲۶ مشتریمی شود. اکثر ابزار جمع آوری و تحلیل بازخورد مشتری منسوخ شده است و در عصر فرهنگ لغو” ، این می تواند یک فاجعه را هجی کند. بنابراین ، مشتریان واقعاً چه می خواهند و چگونه می توان به بازاریابی مبتنی بر موقعیت مکانی کمک کرد؟
درباره این سایت