محل تبلیغات شما

تاثیر کرونا ویروس بر اکو سیستم بازاریابی دیجیتال

ناشران آنلاین اعلام کرده اند که COVID-19 در حال تأثیرگذاری بر درآمدهای تبلیغاتی است. به ویژه ، NY Times تشکیل پرونده ای داد که در آن اعلام کرد (از طریق Axios) درآمد آگهی در این سه ماه حدود ۱۰٪ کاهش می یابد. این شرکت آن را به عدم اطمینان و نگرانی در مورد ویروس” نسبت داد. تحلیلگران می گویند که انتظار دارند که در آینده نزدیک فعالیت تبلیغاتی در فیس بوک نیز به این مشکل دچار شود. (این امر می تواند بر تبلیغات Google نیز تاثیرگذار باشد).

در واقع ، عدم اطمینان و ترس در دنیای واقعی تأثیر می گذارد. این به نوبه خود بر ایستم دیجیتال اثر گذار است. چگونگی عملکرد آن در کوتاه مدت و بلند مدت سوالی است که ما برای طیف وسیعی از بازاریابان دیجیتال مطرح می کنیم. پاسخ آنها متنوع است اما برخی از مضامین را با هم به اشتراک می گذارند: لغو کنفرانس ها ، اثر آن بر سود تجارت الکترونیکی ، تأثیرگذاری بر زنجیره تأمین و تدارکات ، کار از راه دور و اینکه چگونه فعالیتهای عمودی های خاص بیش از دیگران رنج می برند.


تاثیر کرونا ویروس بر اکو سیستم بازاریابی دیجیتال

۵۰ نوع استراتژی بازاریابی پرکاربرد

دستگاه تصفیه آب صنعتی

ماهنامه تخصصی بازاریابی شماره 4 تیرماه 1396

، ,دیجیتال ,اطمینان ,بازاریابی ,ویروس ,کرونا ,کرونا ویروس ,اطمینان و ,که در ,، عدم ,تاثیر کرونا ,تاثیر کرونا ویروس

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تجهیزات آشپزخانه صنعتی السلام علیک یا امام محمد تقی یا جوادالائمه گروه توسعه شایستگی های حرفه ای معلمان استان کردستان دست نوشته های یک ایرانی آزاد pracribulsa مطالب و اخبار استخدامی مرتبط با شیمی و نفت و گاز و پتروشیمی کانون فرهنگی شهید احمد مهویدی مسجد امام جواد (ع) شهرستان گناباد Danny's blog تب بورس رودخانه دز و پارک های ساحلی دزفول