تصمیم گیرى هاى خرید مصرف كننده براساس ادراكوى از قیمت محصول رخ مى دهد و نه ارزش اظهار شده توسط فروشندگان یا بازاریابان. دركشیوه ى ایجاد ادراك قیمت در ذهن مصرف كننده یكى از اولویت هاى مهم در بازاریابى بهشمار مى آید.
آنچه در این آموزشفرا می گیرید :
✅ قیمت و ذهن مصرفکننده
✅ مراجعدورنی قیمت
✅ ادراکاز قیمت و قیمت واقعی
✅ قیمتگذاری روانی
✅ نقشتخفیف در رفتار مصرف کننده
برای مطالعه این مقالهبر روی لینک زیر کلیک نمایید :
::: قیمت و رفتار مصرف کننده :::
قیمت ,مصرف ,✅ ,رفتار ,کننده ,ذهن ,مصرف کننده ,قیمت و ,رفتار مصرف ,از قیمت ,ذهن مصرف
درباره این سایت