بازاریابی همهمه یا Buzz Marketing به ایجاد همهمه در مورد یک برند ، محصول یا خدمات در پایگاه بازار هدف بین کاربران یا مصرف کنندگان متعصب به منظور افزایش میزان فروش ، افزایش مشتریان جدید و افزایش نرخ تبدیل گفته می شود.
در این مقاله بازاریابی به طور عمیق به بازاریابی همهمه ای یا بازاریابی وزوز خواهیم پرداخت . درک می کنیم که بازاریابی همهمه ای چیست ، انواع مختلف بازاریابی همهمه را یاد می گیریم و در آخر به نمونه ها و مثالهای بازاریابی همهمه ای می پردازیم. بنابراین ، اجازه دهید ابتدا با مقدمه ای کوتاه شروع کنیم –
آشنایی با بازاریابی همهمه ای
بازاریابی همهمه ای چیست
انواع بازاریابی همهمه ای
- ایجاد کمپین
- تبلیغات آنلاین
- تبلیغات آفلاین
- استفاده از اینفلوئنسر یا اعلان از طریق یک بلاگر معروف
- ایجاد تقاضا برای آن محصول
- گسترش شایعه
مزایای استفاده از بازاریابی Buzz
مضرات بازاریابی Buzz
نکاتی درباره اجرای یک بازاریابی موفق همهمه ای
- دسترسی به محصول خود را از طریق ارتباطات گسترده کنید
- سطح رضایت محصول شما باید با همهمه ایجاد شده مطابقت داشته باشد
- برای تأکید بر منحصر به فرد بودن و برتری خود همهمه ایجاد کنید
- بازاریابی همهمه ای شما باید به سمت مجازی سازی کمپین شما باشد
- از کانال های آنلاین برای بهینه سازی میزان دستیابی و تبدیل بازاریابی وزوز استفاده کنید
- از ابزارهای نظارتی برای سنجش موفقیت کمپین های بازاریابی همهمه ای استفاده کنید
نمونه هایی از بازاریابی Buzz
کمپین بازاریابی همهمه اپل
بازاریابی همهمه ای Clorox Lounge
بازاریابی همهمه ای Starbucks
درباره این سایت