محل تبلیغات شما


استراتژی قیمت گذاری پر مایه و گران ، قیمت گذاری گزاف ، قیمت گذاری اسکیمینگ یا  Skimming Pricing چیست ؟ ده ها استراتژی مختلف قیمت گذاری وجود دارد که شما می توانید در تجارت خود استفاده کنید. یکی از گزینه های بی نظیر بازاریابی، استراتژی قیمت گذاری گزاف یا پرمایه و گران و کاهش قیمت است. در این مقاله هر چیزی که شما باید در مورد استراتژی قیمت گذاری پرمایه یا گزاف بدانید؛ به طور مختصر و مفید گردآوری شده است.


یک رویکرد برای قیمت گذاری محصولات شما این است که از جدید بودن، ارائه به­ موقع، انحصاری بودن و یا نوآوری آن سود ببرید. در صورت استفاده موثر ، این استراتژی می­تواند درآمد حاصل از خطوط تولیدی را (به ویژه هنگامی که برای اولین بار راه ­اندازی می شود) به حداکثر برساند. در این مقاله، ما به توضیح در مورد تعریف، تاریخچه، جوانب مثبت و منفی استراتژی قیمت گذاری پرمایه و گران (قیمت گذاری اسکیمینگ) را بیان خواهیم پرداخت.

۵۰ نوع استراتژی بازاریابی پرکاربرد

دستگاه تصفیه آب صنعتی

ماهنامه تخصصی بازاریابی شماره 4 تیرماه 1396

قیمت ,گذاری ,استراتژی ,پرمایه ,گران ,گزاف ,قیمت گذاری ,و گران ,گذاری پرمایه ,استراتژی قیمت ,گذاری گزاف ,قیمت گذاری پرمایه ,قیمت گذاری اسکیمینگ

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Agatha's blog زندگیمون قصه نیست و نبود snowalesin روکش نمای جدید ساختمان بدون نیاز به دیوار و نازک کاری معرفی سایتهای برتر کلیکی دنیا گروه نمایشی روناک Wilford's receptions Jaime's site Jay's blog sicalrores