محل تبلیغات شما

بازاریابی دارویی یا بازاریابی صنعت دارویی به بازاریابی داروها و وسایل پزشکی توسط سازمانهای خصوصی و دولتی به پزشکان ، بیمارستان ها ، مراکز درمانی و مصرف کنندگان اشاره دارد.

با متوسط ​​هزینه سالانه ۱۰۰۰ دلار برای دارو در آمریکا  ، بازاریابی برای بازیگران اصلی صنعت داروسازی اولویت اصلی است. با توجه به هزینه های زیاد ، بیشتر شرکت ها نقش و اهمیت بازاریابی در داروخانه را می فهمند.


بازار جهانی داروسازی ۹۰۰ میلیارد دلار است و انتظار می رود این رقم به طور کامل طی چند سال آینده از ۱۱ تریلیون دلار فراتر رود. در حقیقت ، مطالعات اخیر نشان می دهد که این صنعت با سرعت ۵٪ در حال رشد است ، که دقیقاً بعد از دو بخش عمده مراقبت های بهداشتی دیگر – خدمات پزشکی و تجهیزات پزشکی است.

به عنوان یک قاعده ، مقرون به صرفه بودن دارو و شیوع بیماری همچنان این نرخ را ادامه می دهد ، در حالی که ت ها و مقررات دولت می تواند این رشد را مختل یا کند کند.

به هر حال ، واضح است که به زودی این تقاضا کم نمی شود و روند آنلاین نیز می تواند گواهی بر این مطلب باشد .

در هر صورت ، داروسازی یک تجارت بزرگ و یکی از پر تقاضا ترین و سودآورترین صنایع جهان است. گفته می شود ، چگونه می توان با این رقابت زیاد ایستادگی کرد یا کشش ایجاد نمود؟


۵۰ نوع استراتژی بازاریابی پرکاربرد

دستگاه تصفیه آب صنعتی

ماهنامه تخصصی بازاریابی شماره 4 تیرماه 1396

، ,بازاریابی ,دارویی ,صنعت ,توان ,داروسازی ,چگونه می ,صنعت دارویی ,بازاریابی صنعت ,می توان ,بازاریابی دارویی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Lisa's notes rankzarusti فروش فلزیاب دست دوم و نو رنگین کمان داراب گفتگویی با خویشتن سفارشات هرچی تو نت پیدا بشه سوزن قفلی جراحی بینی ، جراحی سینه، جراحی زیبایی ، جراحی شکم ، جراحی زنان، جراحی پلک، جراحی صورت، جراحی فک، جراحی گوش خاطرات محمدبهروزی