کمپین های بازاریابی در شیوع کوید ۱۹ چگونه تغییر می کنند ؟ هم اکنون نود درصد کمپین های بازاریابی در پاسخ به شیوع بیماری کوید ۱۹ به تاخیر افتاده است. متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا ، تقاضا برای ۶۹ درصد خدمات و محصولات در اغلب برندها به حالت فریز شده درآمده است. در این مقاله به ارائه توضیحات جامعی درباره توقف کمپین های بازاریابی در نتیجه شیوع بیماری کوید ۱۹ پرداخته شده است.
بازاریابی در نتیجه شیوع بیماری کوید ۱۹
هم اکنون نود درصد کمپین های بازاریابی در پاسخ به شیوع بیماری کوید ۱۹ به تاخیر افتاده است. متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا، تقاضا برای ۶۹ درصد خدمات و محصولات در اغلب برندها به حالت فریز شده درآمده است. در این مقاله به ارائه توضیحات جامعی درباره توقف کمپین های بازاریابی در نتیجه شیوع بیماری کوید ۱۹ پرداخته شده است.
در حال حاضر اغلب بازاریابان (۸۶٪) برنامه های بازاریابی خود را مجدداً بررسی کرده و یا به تأخیر انداخته اند و در سه هفته قبل از ۵۵٪ این کمپین های بازاریابی، از تأثیرات شیوع بیماری کوید ۱۹ به عنوان صنعتی جدید بهره برداری می کنند.
درباره این سایت