محل تبلیغات شما

اجزای اصلی بازاریابی ۳۶۰ درجه (۳۶۰-Degree Marketing)

اجزاء و مولفه های اصلی استراتژی بازاریابی ۳۶۰ درجه کدامند ؟ رسانه های اجتماعی ، پست الکترونیک ، تبلیغات Google ، سئو ،  بازاریابی محتوا ،  روابط عمومی ،  ایمیل مستقیم، ایجاد مشتری ، . تبلیغات سنتی ، وبینارها و سمینارها ، برنامه ها وب سایت ها و صفحات فرود همگی اجزای مارکتینگ از نوع ۳۶۰ درجه هستند.

این لیست می تواند ادامه داشته باشد زیرا این روزها هیچ کمبود راهی برای رسیدن به مشتری وجود ندارد.

اما برای اینکه یک بازاریاب موثر باشیم ، نمی توانیم به تنهایی به هر یک از این گزینه های بازاریابی نگاه کنیم. ادغام آنها در یک کارزار و کمپین بازاریابی ۳۶۰ درجه چیزی است که باعث می شود یک شرکت در بازار رهبر شود و مدعی پیروزی باشد.

کمپین بازاریابی ۳۶۰ درجه چیست؟

احتمالاً بدون حتی متوجه شدن آن ، شما بارها و بارها اثربخشی کارزارها و کمپین های بازاریابی ۳۶۰ درجه را تجربه کرده اید. و این واقعیت که حتی متوجه آن نشده اید ، اثبات می کند که چقدر خوب اجرا شده است.

شاید شما متوجه یک پوستر یا بیلبورد برای یک جفت کفش جدید شوید و سپس یک تبلیغ را برای همان کفشهای موجود در رادیو بشنوید. شما در خبرنامه فیس بوک خود تبلیغی را برای آنها مشاهده می کنید و سپس یک کارت پستال با یک کوپن برای آنها در صندوق پستی ایمیل خود دریافت می کنید.

در آن مرحله ، شما برای خرید آنها در حال جستجو هستید ، بنابراین می توانید به صفحه رایانه خود بروید تا صفحه فرود آمده در کارت پستال را بیرون بکشید ، که مخصوص این کمپین طراحی شده است. پس از خرید خود ، شروع به دریافت ایمیل از آنها برای کفش و لوازم جانبی مشابهی می کنید که می خواهید آنها را نیز داشته باشید.

مقالات پیشنهادی

پکیج آموزشی مبانی مقدماتی و پیشرفته سئو : کتابچه راهنما ، پاورپوینت ها و ویدیوهای آموزشی سئو

این جادو یک استراتژی بازاریابی ۳۶۰ درجه کاملاً متفکرانه است. به نظر می رسد که شرکت در همه جا وجود دارد و هرچه تعداد بیشتری از تبلیغات آنها را مشاهده می کنید ، آنچه را که ارائه می دهد بیشتر می خواهید.

یک کمپین بازاریابی ۳۶۰ درجه ای استراتژی های بازاریابی یکپارچه را به سطح جدیدی می برد ، با این هدف که ارائه یکنواختِ یک پیشنهاد به طور مداوم در تمام فضاهای لمسی ، سیستم عامل ها و دستگاه ها در زمان مناسب ، در مکان مناسب و با پیام صحیح انجام می شود.

این رویکرد کل نگر تضمین می کند که هر تعامل احتمالی با یک مشتری می تواند معنی دار باشد. این بدان معناست که وقتی بازار هدف شما برچسب تبلیغاتی را در رسانه های اجتماعی مشاهده می کند ، از وب سایت شما بازدید به عمل می آورند یا هنگامی که از شما ایمیل دریافت می کنند ، وب سایتتان را مشاهده می کنند.

این یک مفهوم کاربر محور است که نمای کاملی از سفر مشتری از ابتدا تا خرید و فراتر از آن را ارائه می دهد و به انتقال روان و یکنواخت مشتریان در این فرآیند کمک می کند. علامت یک استراتژی بازاریابی واقعاً موفق ۳۶۰ درجه زمانی است که هیچ خلایی در از دست دادن مشتری وجود نداشته باشد.

بازاریابی ۳۶۰ درجه

۵۰ نوع استراتژی بازاریابی پرکاربرد

دستگاه تصفیه آب صنعتی

ماهنامه تخصصی بازاریابی شماره 4 تیرماه 1396

، ,یک ,۳۶۰ ,بازاریابی ,درجه ,های ,۳۶۰ درجه ,بازاریابی ۳۶۰ ,مشاهده می ,می کنید ,می کند

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تورک ال متخصص سئو warbfemgoachab زندگی زیباست فقط زهرا تهویه سید: تعمیرات تخصصی و تضمینی کولر و یخچال صدر نیوز کچل کردن zoesiriling almanmever