محل تبلیغات شما

تعریف بنچ مارکینگ

الگوبرداری راهی است که سازمانها می توانند عملکرد ، بهره وری و کیفیت فرآیندهای خود را در مقایسه با سازمانهای مشابه ارزیابی کنند. اگر این کارها با دقت انجام شود ، می توانند به حرکت یک سازمان به سمت یک شرکت ایده آل با کارآیی و بهره وری بیشتر کمک کنند. این روش به تشویق تغییرات فرهنگی در یک سازمان ، ایجاد دستورالعمل های مربوط به کارکنان ، گزارش بهره وری ، بهبود عملکرد ، مدیریت هزینه و غیره کمک می کند.

تغییر سازمانی به راحتی حاصل نمی شود. این بدان معنی است که وقتی می خواهید تغییری در فرهنگ سازمان خود ایجاد کنید ، موانع و چالش هایی را تجربه خواهید کرد. متأسفانه ، شرایط  فعلی اقتصادی سختی است که اکثر مشاغل را مجبور می کند برخی از جنبه های فرهنگی خود را تغییر دهند تا بتوانند زنده بمانند. الگوبرداری از یک منبع معتبر با ارائه ایده ها و استراتژی های جدید مدیریتی به صورت حرفه ای و آماده کردن مدیرانی که سعی در تأمین نیازهای عملیاتی فعلی دارند ، منابع آموزشی را برای عوامل تغییر اجرایی فراهم می کنند.


بنچ مارکینگ یا الگوبرداری

۵۰ نوع استراتژی بازاریابی پرکاربرد

دستگاه تصفیه آب صنعتی

ماهنامه تخصصی بازاریابی شماره 4 تیرماه 1396

، ,یک ,بنچ ,بهره ,تغییر ,الگوبرداری ,است که ,بهره وری ,می توانند ,یک سازمان ,خود را

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فخر فروشی و... servo {حِلآلِ مْآه‍ ™} berwellnonhy فروش انواع لوله بتنی،لوله پلیکا،لوله کاروگیت و ... نکاتی از یک فیلم تازه منتشر شده فروشگاه کتاب زرین بوک lost-cat kishsaraa bistnahwiiglyc